en lång dag utan naturell joghurt.

jag är så nöjd med min dag. var hos felix efter skolan och såg en leffa (The Exorcism of Emily Rose) tillsammans med mandi, ida, nusse o osse. vi åt köpt pizza och lyckades sätta igång brandalarmet (tror jag) och kunde knappt koncentrera oss på filmen överhuvudtaget (felix säger: hannaaa får ja lite chips?). den var by the way hemsk (så långt jag hann se) men även bra. lite psycho. dagens höjdpunkt: Felix skrik när han blev rädd för filmen. önskar jag hunnit se slutet o inte blivit tvungen o springa iväg ti hjälppisutbildningen där jag lärde mej om risker på ett läger, jippii. osse va förrästen ganska sur på mej o ida för att vi blev försenade. haha. nu är jag iallafall helt kapput och irriterad över att pappa inte köpt naturell joghurt. godnattgodnatt. -hanso



Kommentarer
Postat av: mandi

borgrock idag? (;

2008-02-09 @ 13:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0