Påsken -96

image6
Hanso <3 Mackan&Ida ©Pappa

Kommentarer
Postat av: Meela

svar - Man fassnar för serien på en gång. Jaså finland inte illa det inte. Själv är jag finne med som bor i Sverig gjort hela livet :) Ja hoppas du gillade serien :)

2008-03-21 @ 14:40:30
URL: http://mysnys.blogg.se
Postat av: mandi

HANNNAAAAA VARFÖR KUNDE JA INT KOMMMA JA DÖÖÖR! ahahhsahashahs blir helt galen på fio o hennes kamun o blir helt galen på hur fios beteende ändrar när dom e här. Det låter som om hon sku spy nät hon talar. Allt som jag säger ska besvaras med en spydig kommentar, o allt om mig är spydigt. JA har bara lust att skrika ti henne NÄMEN SPY DÅ! huh. de va skönt att få ur sig. va fittan ska ja hitta på att göra här hemma. vetdu va ja fick faktiskt lust att läsa dedär shopaholic böckerna fast jag antaligen har hemska fördomar ;) kramkram ses som tur imo

2008-03-22 @ 17:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0