Talangjakt

image5 
Osse+Kaltsu ©Hanso

 Talangjakt i skolan idag. Jag var glad att jag inte uppträdde när jag satt på min trygga stol och var nervös för andras skull. Efteråt önskade jag att jag skulle ha gjort något. Om jag letade lite i min själ kanske jag skulle hitta en talang jag kunde visa upp? 
 Gossipgirl var bra, även om jag skäms lite för att säga det. Jag menar, det krävs inte högt iQ för att klara av handligen i den serien, inget illa menat (kanske lite illa menat). Det är en cool feelis att veta precis hur allting kommer gå, eftersom jag läst böckerna. Ändå vill jag se, jag måste ju bara få se precis hur det ser ut på tv! 
 Hade det jättejättejätteskojj hos Ooose idag. ΔHANSO

Kommentarer
Postat av: fanny

tufft :)

2008-03-20 @ 21:09:12
Postat av: ja-vet-också-vem

super bra bild på osse han ser riktit staili ut !

2008-03-21 @ 17:57:33
URL: http://AntoniaWilhelmine.blogg.se
Postat av: mandi

deras biisi va så siisti!

2008-03-22 @ 17:02:23
Postat av: nusnus

Jag vet vem som köper deras första album...JOOOO jaaaag!!! :DDDD

2008-04-15 @ 19:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0