30.4 2008

image27
Idag har jag varit i riksdagen tillsammans med skolan. Det var riktigt nice, man kände sig skum när man fick gå genom kontroller och se hur de viktiga människorna har det. Efter riksdagen gick vi till ateneum, ett konstmuseum, och tavlorna orkade vi se på i ungefär en kvart innan vi smet iväg till ginatricot som låg alldeles bredvid. Leo kände sig feminim och Nona och jag shoppade. Jag köpte ett impulsköp, en mörkblå tunika som jag har på mig ikväll! Storleken kunde kanske ha varit en större, men man får väl vara lite tajt ibland? Förutom det bör det nämnas att jag fick en blåsa av mina nya skor och en massa skavsår. Men, jag överlevde, och här efter kommer skorna iallafall sitta som gjutet (hoppas jag)! Här bredvid två bilder på Nona, mig och Leo. Jag har exakt likadan min på båda bilderna, Nona ser något misstänksamt ut på den senare och Leo saknas på den första. Men skit i det, det är vappen och inga bekymmer! The noted fashion photographer: Miraya Piraya.


Nu skall jag börja göra mig klar för fest, även om jag tycker att vappen är en rätt så onödig dag. Jag har firat våren precis alla dagar hittils då det varit fint väder, inte bara nu. Men, orsaken till att vappen finns är väl att man skall ha en orsak att få fira något, det är annors alldeles för lång tid mellan jul och midsommar. Jag skall njuta av våren med mina kompisar och grilla. Röstning: Kommer det att bli nice eller bajs? Jag tror på det första alternativet. Jag har världens bästa vänner, vackert väder och en ny tunika, då kan väl inget gå snett? Ha det kul, och glada vappen till er. Kram, Hanso

Kommentarer
Postat av: fanny

nnnnnnajs :D

2008-05-01 @ 09:40:07
Postat av: antonia

NICE!!!!!!!!!!

2008-05-01 @ 12:36:22
URL: http://antoniawilhelmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0