Festligaste Finaste Fnittrigaste Fjolligaste Fredagen


image36
Tårtan bakad av Nusse, Ida och mig! ©Ida

På fredagen 18.4 firades födelsedagsbarnen Mandi & Jappe och jag hade så roligt att jag snart dör av alla minnen om hur roligt det var! Det är så skumt att man tänker tillbaka till förrgår, det känns förrästen mycket länge sedan, och bara myser i hela kroppen och får en riktig kick. Jag skulle vilja skriva ett riktigt långt inlägg med alla detaljer, men jag tror jag sparar det till dagboken. Solen sken och det var varmt idag, himlen var blåast. Det känns som om jag skulle orka med vad som helst just nu, trots att jag är fysiskt trött. I mitt huvud skulle jag kunna springa till månen och tillbaka skrikandes. Det har alltså varit ett toppenveckoslut även om jag var lite stressad igår (betyder sångövning, träning och servera på bröllop efter en alltför sen natt på fredag). Martin Stenmarck sjunger för mig i ipoden, och just nu känns han strålande, allt känns strålande.

"I've been around the world and spent some time
But it's only you that comes to mind
Oh, baby, I keep falling
Everywhere I go I see your face
It's a feeling that I can't replace
Oh, baby, I keep falling"

Hanso

Kommentarer
Postat av: mandi

huh bilden är fin! ja vänta mig ren nå paddfejs :D kan du skicka den åt mig? kramkram

2008-04-22 @ 14:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0