Home, sweet home.

Det var inte så farligt på lägret! Jag skrattade mycket och tränade hårt och åt godgod mat och sov för lite. Pratade med många nya roliga typer och pojkarna från min förening tog bra hand om mig. Tyvärr slutade lägret med att jag vrickade foten när jag löpte häck. Det vrickades värre än det någonsin gjort förr, det sa liksom knax och efteråt tog det megasjukt. Nu måste jag gå med kryckor, men det är inte så farligt för jag har aldrig gjort det förut, så det är roligt att pröva. Haha, alltid finns det något att glädja sig åt.
Förrästen, vi hade tester på lördagskvällen och jag lyckades göra hela 7 leukan (dra upp sig när man hänger i en stång)! º Hanso

Ps. Sökte igenom alla pappas foton på mig när jag friidrottar, men tyvärr såg jag ut som en apa på precis alla bilder.

Kommentarer
Postat av: mandi

Vad skönt att du inte hade tråkit. Oi herregud :o ai vitsi de kan ha tagit ont. men lite siistit me kryckor ::D Jag ha skada mitt knä. krocka med ett annat knä så nu e vi båda invalider ;) jepp , ja va helt överraskad o så ble ja ganska arg därför för att jag tyckte att ditt gick massor bättre en mitt. men int vetja. hon sa att jag hade jätte bra innehåll o någå sånt kakka. Det var så skönt när solen lyste. jag fota hela dan. men nu e de bara grått ;/ uuh 7 leukan! :D de e tufft. fick du någå nya flick kamun?

2008-04-06 @ 15:48:29
URL: http://amandabieber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0