Humörsvägningstisdagen

Jag hatar att få höra det, men ändå stämmer det så på pricken. Min pojkvän bara älskar att upplysa mig om att jag är löjlig med mina humörsvägningar, och då hatar jag att få höra det, men efteråt kan jag inget annat än instämma. Min dag har varit en riktig berg-och-dalbana idag. Det började med att jag inte visste vad jag skulle ha på mig, sedan startade inte scootern, tappade bort en lapp jag skulle lämna in till skolan, kom tio minuter försent. Hur skulle jag ha kunna haft en felfri dag efter den morgonchocken? Nä, det var väl det jag tänkte. Jag kände mig väldigt obekväm i min röda klänning jag annars brukar älska, och väldigt ful i mitt oklippta hår. Jag tror att jag vet precis vad jag skulle behöva. En riktigt ny uppsättning kläder, vilket betyder nya skor, en ny kjol, nya byxor, ny skjorta, ny tröja, ny klänning. Därtill skulle det inte skada med en frissatid och lite assesoarer. Vad jag önskar att jag var rik! Ikväll skall jag träna för första gången på en hel vecka (längsta pausen jag hållt sen hösten), och jag förstår inte hur jag skall orka för jag känner mig sjuk fortfarande. Jag behöver shoppa!  -Hanso

Kommentarer
Postat av: Katarina

Aah oukei.
Jag vill också shoppa!

2008-04-15 @ 19:04:26
URL: http://pleur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0