kiwi&banan milkshake!

Awwie det är så lätt och gott! Gjorde milkshake till mig och min lillebror av:
× en halvliter vaniljglass
× 2 kiwi
× 2 bananer
× lite mjölk

 Har varit hemma idag från skolan och vilat lite, har så mycket snuva och sjuk hals. Har sett love actually (hittade den i vårt skåp, hade glömt att vi hade den) och jag tyckte den var helt okej. Sådär att se en gång. Har verkligen försökt göra något vettigt, skriva något, men det har inte blivit till något. Tur att lillebror kom hem så nu kan vi börja spela Sly Raccoon på playstation, det är jättebra spel och jag är såklart überpro på det :D
♣ Hanso


Kommentarer
Postat av: Anonym

glass=milkshake, naturell jogurt=smoothie? tror jag :D

2008-04-10 @ 15:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0