Suomen huippumalli haussa wnb Americas next top model

Efter att jag sett dagens avsnitt av Suomen huippumalli haussa funderar jag verkligen över vad en modell egentligen är. Som tillexempel Ani, får gång på gång positiv kritik även om hon för mig är varken vacker eller gör vackra bilder. Hon står med samma pose, tittar med samma blick, ser kantig ut och håret är fult. Jag vet inte vad domarna ser i henne. Jag såg Ani en dag när jag var och tränade, hon övade på att gå med skyhöga klackar. Det såg förfärligt ut! I nästa veckas avsnitt kommer hon att få träffa Miss J. Alexander och det ser jag fram emot, för jag hoppas att de äntligen skall märka att hon har en svacka. Jag är inte insatt i modellgrejer, och vet inte om min uppfattning av en bra modell stämmer. Enligt mig ska en modell vara varierande, vacker både utanför och på bilder, kunna gå snyggt på en catwalk och vara social och trevlig. Men absolut säkert, skall en modell inte se ut som Ani, punkt slut.
Tack och hej, det var min åsikt om saken.
HANSO

Kommentarer
Postat av: Katarina

Svar: Jep, det VAR härligt :)
Var såg du Ani? Jag tycker också att det är helt supercoolt att dom fått dit Miss Jay! Angående hur modellerna ser ut så det har ju blivit så att man måste ha ett på något sätt speciellt ansikte för att klara sig a.k.a se "konstig" ut, eftersom det redan finns massor med traditionellt "vackra" modeller. Så kanske hon Ani går under den kategorin, vet ej, men störande är hon iaf :D. Ja blev helt jätteirriterad när hon först sa att hon är jättebra på engelska och sen int äns kunde säga hur lång hon var åt fotografen, och förstod inte när han sa åt henne att titta på ljuset på engelska! Helt debbe :D

2008-04-27 @ 20:57:28
URL: http://pleur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0