surt/sött

 Det känns verkligen surt just nu. Ute är det grått och halvregnigt. Tur att temperaturen är närmare 10 grader, ingen blåst, annors skulle jag nog gräva ner mig i en grop och stanna där! Har tröttnat totalt på kryckor, rättare sagt efter ettpar timmar. Det blir sjuka händer och man kommer inte frammåt! Mitt huvud är fullt av knas, och min näsa full av snor och min hals full av slem. Ändå har jag ingen feber. Vill inte bli sjuk för jag skall till Oskar imorgon och dessutom skall ja ha föredrag om Elsa Beskow på moddan. Jag har bestämt mig för att berätta allt ur huvudet, utan en enda minneslapp förutom powerpointen, och jag hoppas jag lyckas! Men jag vill inte ställa mig framför klassen med en trög hjärna och allt det som hör flunssan till. 
 Har ett glädjeämne åtminstone! Har börjat se på Eva&Adam för fullt (det kommer i tvn på lördagar och så har vi två videon hemma). Man blir så glad av att se på det för jag skrattar en massa åt Alexander och Tobbe, och dessutom är det så bra på något sätt! Barnsligt och roligt och allt som behövs för att man inte skall behöva tänka, bara se.
 Ikväll skall jag gå tidigt och sova så jag blir utvilad och förhoppningsvis frisk. » HANSO 

Tobbe: http://www.youtube.com/watch?v=DD8NawoDNV4&feature=related



Vad var det jag sa! Har sett en del på Eva&Adam nu, och gissa vem som är på strålande humör? Okej, buranan var väl till lite hjälp också. Men jag har iallafall ätit choklad och läst lite på Elsa Beskow och så sett på Eva&Adam. Imorgon skall jag vara pigg och kry och jag tror allt blir bra. Hoppas bara det är varmt ute. Solen behöver inte skina (för då måste noona gå på länk) men det måste vara varmt. Nu ska ja dricka te så min hals blir frisk och sen sova som en stock. Gonattkram! HANSO

Kommentarer
Postat av: noonisen

murr o här känns de som kakka väder o ingen vår:(:( vart försvann all härlig vår-fiilis! :'( ?
tack för komentarerna!
VILKEN KANAL KOMMER EVA OCH ADAM PÅ?o vilken dag? de e såååå bässssst!såå dumt att din fot sku gå o laga sig skadad. Ja hoppas de blir snart varmt men ja hoppas ändå att de ösregnar imoron så vi int behöver fa på länk på jumppan.
kramisar

2008-04-07 @ 20:08:21
URL: http://antoniawilhelmine.blogg.se
Postat av: mandi

hahha tack :D öronen va massor bättre före, men ja måste sudda ut de för dom va på fel ställe o sen så orka ja int laga dem färdit xd Men påriktit ditt föredrag va bara SÅ bra! ja sku ha kunna lyssna en hel timme fast :DD det är också en konst att kunna stå framför människor o tala så bra som du ;) kramkram

2008-04-08 @ 16:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0