Syskonkärlek författad av Katarina von Bredow

Har suttit fyra timmar fastklistrad vid en bok som fångade mig vid första anblicken. Syskonkärlek är en passionerad, hemsk, vacker, härlig och sorgfylld bok. Boken handlar om Amanda som blir djupt förälskad i sin bror Ludvig, hur plågsam kärlek kan vara, och hur man tillsist kan läka ett sår även om man fortfarande minns och saknar. Jag kan beskriva boken som nästintill perfekt, för jag har inget att klaga på och känslorna fyllde mig verkligen till bredden! Den var lättläst på samma gång som den var profisionellt skriven och allt därtill. Jag förstår inte hur en bok kan få en att må så bra! Även om boken var sorglig och hemsk, hade den sina ljusa stunder som lyste upp de fyra timmarna jag läste. Efteråt fylldes jag också av en liten lättnad över att jag själv inte sitter fast i samma situation.. Jag rekommenderar denhär boken starkt till alla som behöver en liten paus från sitt eget liv.
♣ Hanso

image37

Kommentarer
Postat av: noonisen

låter ju bra kanske ja borde söka fram mitt bibbakort

2008-04-21 @ 20:03:49
URL: http://antoniawilhelmine.blogg.se
Postat av: Katarina

japp dom e superbra båda böckerna, har inte läst nånting annat av per nilsson men jag tror jag ska göra det :)

2008-04-22 @ 17:03:32
URL: http://pleur.blogg.se
Postat av: mandi

hahah tack förresten ;) vitsi jag vill så läsa den!

2008-04-22 @ 19:19:05
URL: http://amandabieber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0