Tisdagar är bra ibland.

Idag har varit en riktigt lyckad dag. Kände mig bra idag med mina nya skor och min röda favoritklänning. Solen stekte mig, det var lika varmt som på en sommardag! Oskar var härligast. När jag låg på trampolinen och solade hoppade min puppe runt mig, på min mage och var nära hela tiden. Sprang 2km nästan hand-i-hand med Emmi och Inen, tiden blev inte den bästa men det kändes bra. Vi är inte långdistansare!

image26

Mandi ♥ jag på skolgården. ©Felix
Har äntligen planer för vappen!
Jag gillar verkligen gossipgirl, även om det låter dumt.
XOXO - HANSO

Kommentarer
Postat av: noonisen

ah dina skor

2008-04-29 @ 22:12:00
Postat av: mandi

huhhu sån bild ;) dom spelar en biisi i Juno, dom e så skit att dom e bra :D

2008-04-30 @ 14:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0