Lady

Idag kände jag mig bra. Kanske pågrund av rosetten runt min midja. Jag skrattade mycket, även på kemitimmen. Efter dagens massage skulle jag snabbt gå och köpa ettpar byxor jag sett i en katalog. De kändes superba när jag jag tog dem i min hand och fick genast känslan att dessabyxorvarunderbara. Men när jag drog på dem och storlek 34 var för tajt och storlek 36 för lös, blev jag inte bara lite besviken. Sedan tänkte jag nästan köpa en klänning, men lämnade den för en Pyörremyrsky som förrästen var det godaste jag ätit PÅ LÄNGE. Kan fortfarande känna smaken i munnen. Ahh. Ångrar mig trotsallt lite över klänningen nu.. Hade kommit bra till användning tillexempel imorgon till skolan.



Lite OS-snack: Jag är ledsen för Tommi Evilä som inte kom till längdfinalen efter två övertramp, han skulle ha haft kapacitet att vinna dem alla. Xiang Liu måste ha känt sig som världens skyldigaste man då han inför alla som väntade sig att han skulle vinna OS inte ens kom till första häcken. Jag ville nästan gråta för jag kände sånt medlidande. Och Susanna Kallur sedan, som var för laddad och sprang rakt in i första häcken. Hon som hade den snabbaste tiden.. Usch jag vill aldrig hamna i samma situation! Tur att det finns såna som Usain Bolt som inte behövde annat än chicken nuggets för att göra nytt världsrekord i 100m. Det känns nästan orättvist på samma gång.

Ännu en grej! Min bror var björnen som härjade i Lovisa. Haha det står väl i varenda tidning.
Hanso

Kommentarer
Postat av: IDa

oi lite fint när du har dendär risetteb där ! agsgha vetdu va jag gjorde igår. jag printta ut din novell: livsglädje, och läste den före jag somna. oxch jag måste bara säga: HERRE GUD vad bra ! helt härrli helt sjukt fin och bra o allt !

2008-08-19 @ 09:50:42
URL: http://lamirinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0