Höstsoligt

Sibbo-Vargarna som nr 1!

©Peter&Matilda

Lördagen blev en bra dag. Föreningstävlingen Vattenfall cup gick bra, jag sprang 800m (!!) och en skyttelstafett. Jag sprang som ankare in vårt lag till seger i både skyttelstafett och hela tävlingen! Det kändes super. Så super att jag gapskrattade när jag kom i mål och med glädjetårar kramade om L.
Sedan åkte vi till Finland-sverige kampen där vi fick vara med och springa ett ärevarv med pokalen i högsta hugg, och L och jag måste såklart krama om Suomen leijona vilket Z tyckte var extremt pinsamt.. Haha.
Senare på kvällen disskuterade jag med L och S vilket var nice, och idag åt jag morgonmål med Z och O och har sen firat söndagslugn med dem. Nu är jag hos mo+mo och ångrar att jag inte har med mig kameran så jag kunde ta fina bilder på kusinerna ute i höstsolen. 

©Lina
♥Hanso


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh grattis! hei hu gick det nu med otto och hans arm?

2008-09-01 @ 11:53:14
Postat av: ida

nejnej ja visste int ens :oo herregud, e de allvarlit ?

2008-09-01 @ 19:57:53
URL: http://lamirinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0