Dags för min önskelista

5 luckan är redan öppnad, alltså bara 19 dagar kvar till jul. Det betyder att jag är galet inspirerad över vad jag ska ge för julklappar till alla mina vänner, galet planersam med hur jag pyntar mitt rum och absolut galen i pepparkakor. Idag är faktiskt första gången överhuvudtaget jag stannar upp och tänker på vad jag själv önskar mig. Och jag ljuger inte, jag är helt ärlig. Usch, vad stolt jag blev över mig själv!

Jag önskar mig

* Mönster och knappar
* Helst av allt några riktigt fina tights (i nån fin färg)
* Eller en riktigt fin hatt eller basker
* Saker som får mig att drömma om framtiden, som Iittalas taika koppar
* 2nd hand
* Presenter som är dyrbara i tid
* Snö
* Hemgjorda julkort
* Presenter som har en mening
* En riktigt fin dagbok, hårda pärmar och kant med ringar
* Mysiga kramar och pussar

Det var ungefär det.
Hanso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0