Julaftonspussar

Nu är julaftonsfirandet över! Min canon 1000d jag fick i november var egentligen en julklapp så jag kan redan nu säga att jag är väldigt nöjd med mina julklappar. För jag har knappast fått något i hela mitt liv som jag använt så mycket och varit så förtjust i. 
Jag firade hos mina kusiner från pappas sida och våran farfar. Hos mina kusiner bor två sötsöta hundar som gladde våran julafton enormt!

Mandy vid julmatsbordet.

Viki vid presentutdelningen.

Sådan ägare sådan hund?

Och jag fick en söt hundpuss!


Juldagen är kvar och det ska bli superfint med middag hos mormor och morfar med kusinerna och sedan julfirande med min lilla pojke. Hoppas även er jul fortsätter finemangens. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0