Spetsben och liten rosett

Igårkväll när jag drack te hos min vän såg jag ut som på bilden till vänster. Runt halsen hade jag en fin rosett som är lagom julig för julannandag. Den syns dåligt men är söt. Jag fick den förra julen av linaochfanny.
På juldagskvällen drack jag glögg och spelade ubongo med min pojke, som ni ser på bilden till höger. Spetsbenen hade jag både på julafton och på juldagen, jag fick dem i julklapp av söta linaochfanny (!). De har redan fått hål, så fin dam som jag är. Men underbara som sjutton är de!

Jag är rund av all julmat men det var skönt att träna idag. xx

Kommentarer
Postat av: mandi

du va så fin! o dina leggaren är superfina<3

2008-12-28 @ 18:27:56
URL: http://amandabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0