Svarta spets och fin stämning

Det firades jul i mitt gymnasium
med diverse uppträdanden som var väldigt fina
men finast av allt var nog programgruppen jag var med i som spelade en allsång, sjöng en fin ballad och spelade en instumental och såklart min finaste nya kjol.




Och nu är jag ledig ledig ledig och borde skrika och hoppa
men istället är jag trött som tusan och orkar inte tänka mer.
Men det är därför lovet kommer absolut perfekt.
Så jag inte behöver skrika och hoppa om jag inte känner för det.
xx hanso

Kommentarer
Postat av: mandi

oo va fin du va!<3 är det ny skjorta också?

2008-12-21 @ 19:57:35
URL: http://amandabieber.blogg.se/
Postat av: Ida

<3333 din kjol!

2008-12-21 @ 20:11:49
URL: http://lamirinda.blogg.se/
Postat av: Pati

Hej :)

Hördu har du mera bilder från julfesten?

Skulle du vilja skicka dem åt mej? :)

Fick du annars bilderna från sommaren?



<3

2009-01-22 @ 19:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0