Även jag besöker Sverige ibland!

December 2008 började med en kryssning med en dag i Stockholm.
Vill berätta en grej. Dagen i Sverige gick vi i gamla stan, åt kinesiskt och shoppade.
Till nästa gång vet jag att jag ungefär bara ska gå och shoppa till det huset där det finns beyond retro, topshop, monki et.c alltså bara sådant som man inte hittar här hemma i Finland. För nu hann jag inte riktigt titta ordentligt någonstans vilket ledde till att jag överhuvudtaget inte lyckades fynda så mycket. Man lär sig av sina misstag, right? Nästa gång, min vän.

Det allra bästa med gamla stan var kullerstensgatorna och husen som står när varandra samt de fina fönstren med godisbutiker och inbjudande cafen.

En av de ungefär roligaste grejerna var att gå i på ett torg som fanns inne i ett hus, ett torg med en massa dofter och färger. Jag gillade det. Starkt. Det önskar jag jag hade en bild på, eller allra helst, en burk med doften!
Förrästen är mina två söta vänner dunderstarka skrattpiller.
Nu är jag trött efter mycket vaka. Men det ordnar sig.
>>HADETBRA OCH ÄT MYCKET CHOKLAD!

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj vad det ser ut som om det var en jätte trevlig resa! Vad köpte du då?

Jag skulle så villa fara till Sverige och gå i just Topshop, Beyond Retro och Monki. :)

2008-12-02 @ 16:37:22
URL: http://linaochfanny.blogg.se/
Postat av: mandi

MEN INTE BLÅBÄRS!!!!!!!!

2008-12-02 @ 16:41:33
URL: http://amandabieber.blogg.se/
Postat av: Ida

<3 oh oh oooh jag vill ha alla bilder

vitsi ja kommer fast me nnpn minnessticka nån dag o tar dom !!

2008-12-02 @ 21:50:01
URL: http://lamirinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0