Det gör mig så glad..

  • att jag hunnit chilla med Osse så mycket dehär dagarna
  • att Mandi är hemkommen från Italianaa
  • att jag varit så duktig och jobbat ute på gården
  • att solen lyser
  • att jag ska ti stuga med IdaMandiNusse idag <3
  • att jag snart ska få riktigt mumsig middag
  • att jag hittade jordgubbar i vårt jordgubbsland
  • att jag inte misslyckades (tror jag) när jag blev intervjuad till Sipoon sanomat
  • att jag har många nya kläder som bara längtar efter att bli använda
  • att min scooter äntligen startade igen
  • att jag har så mycket trevligt program framför mig
  • att jag har gårdagens gossipgirl program bandat och bara väntar på mig att se det

Tjolahopptjolahejtjolahoppsansaa här kommer pippi långstrump ja här kommer faktist jag!
Hanso


Kommentarer
Postat av: Laura

Joo, ja läste den. Den va just bra ;) Sätt in bilder på va du köpte i göteborg!

2008-07-03 @ 13:57:27
URL: http://lauralindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0