Hej älskling

©AW

När jag varit så mycket med Osse som jag varit idag och igår, försvinner hans doft inte från mig. Det är konstigt men jag känner hans doft helatiden runtom mig och på mig. Inte bara hans parfymdoft som han sprayade på mig imorse, utan hans riktiga doft. Det som han riktigt påriktigt doftar. Men det stör mig absolut ingenting. För varje gång jag känner vågen av hans doft, verkligen varje gång, känns det lika underbart. Lite som om jag lurar mig själv att han sitter här bredvid mig fortfarande. Önskar han gjorde det.
Hanso

Kommentarer
Postat av: nusse

oo så FIN bild, himmlen, vattnet ALLT! <<sydän>> TACKK va gulli du är :) hahahaa joo de va no verkligen påtiden om man sejer så :D fast jag vet int, jag tycker kanske allt blev lite för brokit när där e så mycke mönster och grejer ;ss men de får duga :)) alltså min bakgrund och header. KRAM ha de gött hoppas vi ses snart!

2008-07-08 @ 21:39:10
URL: http://nusnus.blogg.se/
Postat av: Felle

hej där :) tänkt skriva en kommentar nu när jag ändå e inne o läser här, brukar bli lite för lite av den varan. helt underbar bild på er i det här inlägget, den e superfin, jättebra taget. me molnen som speglas i vattnet o allt dedä :) o sen skriver du så fint också, bara fast du skriver om helt vardagliga saker eller bara ett sånt här kort stycke om osse så e de jättenice skrivet. väntar på att du ska skriva nån novell eller dikt igen :) hoppas allt e bra me dig!

2008-07-09 @ 00:33:02
Postat av: mandi

Vilken underbar blild!♥

2008-07-09 @ 09:57:58
URL: http://amandabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0