Honeyhoney, nearly kill me, ahah, honeyhoney

Jag är konstig för ibland händer det att jag hittar grejer jag blir riktigt överförtjust i. Sådär att jag inte kan sluta tänka, sådär att jag känner mig pirrig i magen, sådär att jag känner mig lycklig. Sådär att orden snubblar över varandra när jag försöker beskriva det. Jag har blivit galen i Mamma Mia. Idag för en stund sen förstod jag det. Jag är besatt. Herregud så bra den var! Det är den bästa filmen jag någonsin har sett. Jag kan inte sluta lyssna på alla sånger, jag kan inte sluta sjunga med fastän jag inte kan alla ord. Fast Phantom of the Opera var nog också nästan på samma nivå. Nästan.


Tack google människans bästa vän aww
-Hanso

Kommentarer
Postat av: BLONDINA

sv: haha mjoo, det kryllar av djur här (:

2008-07-27 @ 17:30:47
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: ida

haha lite bra ! ja vill se den

2008-07-28 @ 09:18:26
URL: http://lamirinda.blogg.se/
Postat av: fio

ja har helt samma ! den va så BRA, o alla sånger va så bra o man ble så glad av att se den, ja hade helt såndän lycklig känsla efter den :D

2008-07-28 @ 16:01:59
Postat av: Felle

visst va den bra? :') ja såg den igår och jag blev faktiskt riktigt sådär hoppstudsglad av den. ska nog se den på nytt här nån dag tror jag (: hoppas du har de bra annars! <3

2008-07-28 @ 21:35:35
Postat av: Felle

förresten jättefin ny bloggdesign! :)

2008-07-28 @ 21:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0