Mamma Mia!

Mamma Mia var så bra. Jag fick kalla kårar och jag skrattade mycket. Jag fick lust att dansa och sjunga. Tårar tillochmed (men så gråter jag också väldigt lätt). Begärs det något mer av en film? Nope.



En hemsk bild tagen när jag kom hem ikväll.
Under en bild av mig och Osse från stranden. Det var härligt. 



Dethär veckoslutet har varit oplanerat men lyckat. Det var toppen!
Har nyss ätit ett bröd med mozzarellaost och tomat vilket var naminami. Jag har sagt hejhej till mina vänner och fört min mullisgullis till barnvakten. Jag har packat en del och mer packning återstår. Jag gillar att packa! Fast tillslut måste jag alltid fundera vad jag ska lämna bort för att få allt och rymmas i min väska. Klockan är 00:40 och väckningen är om kanske fyra timmar. Sen bär det av till Estland! Stannar i fem dagar.
Jag hoppade längd idag och löpte mitt livs första 300häck. Det gick riktigt bra.
Sköt om er ♥ Hanso

Kommentarer
Postat av: nusse

sötsötsöt <<3

2008-07-22 @ 21:17:39
URL: http://nusnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0