Så vad har jag lärt mig?

Jo, att Abba musiken lyckades stanna i mitt huvud i fem dagar fastän jag inte hade en enda cd med mig. Det skönaste med att komma hem var att äntligen få lyssna och slippa dendär Hur-Gick-Det-Nu-Igen känslan. Det bästa med familjen är att man inte behöver skratta om man inte känner för det. Att man inte behöver prata om man inte har något att säga. Det bästa med familjesemestrar är att man vet att det finns ett slut då man kommer hem igen. Igårkväll kom vi hem.

  

©MickeY
Idag har jag planerat att göra mycket. Hanso 

Kommentarer
Postat av: mandi

HHEHEHHEHEHHEIIIIIII ♥ på sista bilden va vi o äta då när ja laga tatskan ::D ses snart! ♥

2008-07-26 @ 15:54:20
URL: http://amandabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0