Söndagar är bra dagar

Jag älskar när det är söndag och man kan tänka tillbaka på sin vecka och tänka OJ vilken lång tid det är sedan måndan, tänk så mycket jag hunnit göra på en liten vecka! Då det är så att man mittiallt kommer på att denhär måndagen gjorde jag något superroligt som jag nästan glömt bort för att det hänt så mycket annat roligt också. Och när man minns måndagen blir man glad. Det känns som om man verkligen lyckats göra något av sitt liv.
Bilder och prat om dethär veckoslutet kommer någon annan gång. All you should know is that I've had three wonderful days with Anna and all my friends. Friday was just so perfect. ♥
kramar, Hanso

Kommentarer
Postat av: fio

tacksåmycke :D nu blir de säkert nångång (;

2008-07-14 @ 10:09:48
Postat av: antonia

HAHHAHAA jooooooo ja minnnnns de va ronyponny visst? uuuuuu :D:D:D voi jeeeeesus :D:D:D

NÄR SES VI? <3

2008-07-14 @ 12:19:46
URL: http://antoniawilhelmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0