Sött som socker

 Jag shoppade visst på fredagen. Efter det blev det Sex and the City och efter DET till min kära vän. Anna hängde liksom bra med i svängarna med mig och mina vänner (fastän hon aldrig träffat dem förr), och det var både en lyckad dag, kväll och natt. Blev löjligt glad när Nona påstod att hon alltid tänkte på mig när hon såg Carrie i filmen och även i tv serien. Kanske det var lite överdrivet, vad vet jag, men mig gladde det. 

 Marimekko, 57 euro.

Shoppade lite skjortor och sånt på 50% samt silvernagellack, men det betydelsefulla var väskan ni ser på bilden här ovan. Jag blev kär i den vid första ögonkastet fastän jag inte är den som brukar falla för rosa saker. Jag är inte en rosa människa. Men den var så härlig! Ibland vill man känna sig söt som socker, och det med hjälp av en väska. Det var längesen jag köpte en väska till mig själv, så därför tvekade jag knappt. Hade glömt hur underbart det är. Jag blir lite löjligt överlycklig faktiskt. Men det är väl tillåtet?
Hanso

Kommentarer
Postat av: noona

int alls överdrivet<3

2008-07-14 @ 17:26:49
Postat av: mandi

kram ses på måndag ♥

2008-07-15 @ 22:15:49
URL: http://amandabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0