Ärtgrodd och dimma

Det var dimmigt och vackert nyss när jag kom hem. Sommarkvällar är något alldeles speciellt. Efter en regnig dag doftar det så rent och varmt, och helt enkelt somrigt. Jag hittade åkerns vackraste ärtgrodd och fick den på bild.



Jag funderar på att köpa en egen systemkamera när jag får min lön från sommarjobbet. En begagnad. Inte för att jag försöker vara proffsig eller något, jag önskar bara jag hade en egen som jag kunde använda närsomhelst och verkligen lära mig att använda. Jag har lärt mig en hel del på pappas, men det skulle liksom vara en helt annan sak att ha en egen. Men, om jag köper den, kan jag ändå inte köpa det jag egentligen vill ha, nämligen ett macro objekt. Men vi får se.´

Hanso

Kommentarer
Postat av: fanny

dendär ärtbilden e påriktit helt jättevacker :)

2008-06-18 @ 21:41:49
URL: http://fannymw.blogg.se/
Postat av: melica

helt absolut härrli bild av ärtgrodden!

ja sku o villa ha egen systemkamera, de int alls samma sak att få låna skolans ;s

o MACROOBJEKTIV<3ahh :D

2008-06-20 @ 00:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0