..att jag kan ge av mig själv till den jag tycker om

Jag ville bara skriva några rader
såhär på kvällen
och berätta för er om kärlek.
Det allra bästa i hela världen
är just kärlek.
Inget får mig att le så mycket
eller gråta så mycket
eller skratta så mycket
som kärleken.
Kärleken sätter mina känslor i rörelse,
får mig att känna en massa
och bli lycklig och ibland inte.
Det allra viktigaste är inte att vara lycklig
eller jo på ett sätt,
men på ett annat sätt är det viktigaste att känna något.
Hellre är jag ledsen och grå
än iskall utan minsta känslor.
Om man inte har känslor
får man inget ut ur livet
för då kan man ju inte heller känna sig lycklig.
Kärlek är inte bara kärleken till sin allra bästa vän
utan kärlek överhuvudtaget.
Kärleken till sommaren, familjen, vänner
och själva livet.
Men min allra största kärlek
är den personen som får mig att minnas
hur viktig kärleken är,
och ger mig lust att visa kärlek till hela världen.
Jag är så full av kärlek just nu
att jag kunde dela med mig till alla människor
men det vet jag inte om jag vill
för kärleken är det allra dyrbaraste jag har.
Jag har en allra bästa vän
som jag älskar så mycket att jag vet inte hur mycket
så mycket att de tar ont.
Och det är honom jag tänker på just nu.


♥Hanso

Ps. Lyssna på världens vackraste ballad Egoism - Eva Dahlgren.

Kommentarer
Postat av: fannnnnyjeeejeeejeee

ah du skriver allti så vackert :)



ps. wow? why? :D

2008-06-09 @ 12:28:52
URL: http://fannymw.blogg.se/
Postat av: noonisen

kanonbra

2008-06-10 @ 22:31:13
Postat av: Anonym

ja har helt dumma kommentarer idag :D:D

2008-06-10 @ 22:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0