Förgätmigej

Förgätmigej, finns det ett vackrare namn på en blomma? Antagligen inte. Det är klockrent gammalt och vackert på samma gång. Och perfekt till den lilla vackra blåa blomman som glöms bakom alla stora doftande blommor. Jag ville bara säga det.

Jag är alldeles för stressad för ett sommarlov. Egentligen stressar jag inte, men det känns som så mycket jag inte har tid för. Det känns så tråkigt att jag inte hinner se alla mina vänner så ofta jag vill. Det är så många jag skulle vilja ringa till och träffa, men inte hinner. Dessutom har jag knappt nån tid för egna små projekt jag skulle vilja göra. Skriva tillexempel, och framkalla foton. Jag har inte städat mitt rum på jagvetintehurlänge, för jag har inte haft tid. Träna, tävla, jobba, kompisar, fullrullehelatiden. Jag längtar till midsommarafton för då ska jag fira att mitt sommarlov börjar påriktigt, då mitt jobb tar slut. Och midsommarhelgen låter som solsken i mina öron. Stugan på lördag-söndag och bara släkt och lugna puckar (Lugna puckar, okej, jag måste sluta säga det!).

Fast vet ni vad, att idag sken solen och det var varmare än på kanske en vecka.
Det tyckte jag om.
+ Oskarminbästavän och jag gick på en äng med ormspått. Ormar spåttar, vad ni än tror gör dom det. För pappa har sagt så till mig och min pappa vet väl allt. Oskar är allra bästa fastän han är lite rund just nu för vi åt hotdogs. : D

Hanso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0