Idag är sommaren min bästa vän

..det är så mycke sommar här att jag blir lycklig!

Kvällen var vacker igår när jag kom hem från tävlingar
sprang NÅID rekord i 4x100mh
gräset var mjukt på sportplanen igår
sportplansvänner är allra bäst
sommarjobb med söta små barn
springa på sportplanen barfota så fötterna blir sjuka
känna solen bränna mot axlarna
att cyckla på grusvägen
följa egna impulser
ha tid för allt möjligt och njutanjuta
älska osse
mata mullis med gräs genom nätet
sakna vänner och se fram emot att träffa dem.

Sommaren jag älskar dig.

hansoooo

Kommentarer
Postat av: mandi

hah tack :D gud vad ljuvigt skrivet. Man kan riktigt känna hur underbart och skönt det är.

Grattis till rekordet!

2008-06-04 @ 19:30:36
URL: http://amandabieber.blogg.se/
Postat av: fanny

yayy :D ja känner mej stolt över att vara en sportplansvän.

2008-06-04 @ 21:12:47
URL: http://fannymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0