Lazing on a sunday afternoon

"Att lämna nån för nån annan
är kanske egotrippat.
Men att lämna sig själv för inget
är värre än så"
-Eva Dahlgren


Känner mig mosig efter ett avslappnat veckoslut. Tänk att man blir så trött av att ta det lugnt?
Tur iallafall att Mandi var med annors hade jag tråkat ihjäl mig. Nu kunde vi göra något av den slöa stunden.
Som tillexempel att bada mycket bastu (tills man blev yr), spela mycket spel (jag vann två gånger!) och åka kajak (vi var urusla och jag panikerade).
+ Mandi var där, vilket betydde att Mandis kamera var där, vilket betydde att jag stal den.






©mamma

Hanso
som förbereder sig på en fullproppad vecka.


Kommentarer
Postat av: noonisen

HÄRLIGT STÄLLE! Helt juvlit! fast ja trodde de va vid havet men visst e de en sjö?

Supervackert

Men de va nog bra att ja stanna hemma för ja e fortfarande sjuk, sku antagligen ha smittat dej!

2008-06-10 @ 22:33:24
URL: http://antoniawilhelmine.blogg.se/
Postat av: nusseeeeeee

Ooo ni både e uur gulliga :)) underbart ställe!

2008-06-11 @ 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0