Min känsla just nu

 Just nu dricker jag på ett gott te som smakar passligt sött, beskt och framförallt sommar. Pappa har förklarat mig sjuk idag, så det betyder inga träningar och inga ansträgningar.  Det är egentligen skönt att ha sådanahär dagar ibland. Min hals är riktigt sjuk, men med te klarar jag mig.
 Vem vill slösa bort första måndagen på sommarlovet på att vara sjuk? Jo, jag gör det gärna. Det är 18°C ute, men det blåser och är mulet. Jag kommer inte att missa något spännande. Nu ska jag njuta av sommaren då den är som bäst när man inte behöver göra någonting och imorgon ska jag börja sommarjobba och njuta av att vara till nytta (och bli rik).
 Jag hade förrästen näsblod i morse när jag vaknade. Det var väldigt längesen jag hade det sist.



Nu kom Ossemin, för fast man är sjuk måste man ha lite roligt (men vi ska nog ta det lugnt).
Hanso


Kommentarer
Postat av: Katarina

Lite synd om du är sjuk :( och muminmuggar är bäst! Var ska du sommarjobba?

2008-06-02 @ 15:19:54
URL: http://pleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0