Mjau

 Kattenmin gjorde precis vad jag hade velat göra just nu. Hon låg ihopkurad ute på en stol och sov till ljudet av regnet som smattrade på taket. När jag kom och väckte henne med knäppandet av min (läs: pappas) kamera vaknade hon till men låg snällt kvar och lät mig få det jag ville ha. Jag fångade den perfekta sömniga feelisen i en hjäspning.



 Istället för att ligga ihopkurad ute i skydd av regnet, har jag jobbat, träffat Ida och lagat köttfärs. Mumsmums, den är i ugnen just nu. Efter att jag ätit upp den med nypotatis till ska jag iväg och tävla i Vattenfall cup. Egentligen kommer det bli roligt, bara det vill sluta regna. Höjdhopp är inte precis min specialgren, men vad gör man inte för sin förening? Dessutom får jag använda mina nya hoppspikskor som är sjukt fina.
♣ Hansou

Kommentarer
Postat av: nussee

så söööt! hihiii ;)) ja fick pengar, presentkort, muminmuggar mm... int någo extra igentligen. oo berätta ja e super nyfiken! ;D o tackk ska du ha förresten <<sydän>> pusskraam

2008-06-17 @ 21:13:43
URL: http://nusnus.blogg.se/
Postat av: nusspuss

okei vi tar de sen :)) vet du va ja kom på, att ni kan komma me med mej till dansholmen på lördagen ;) alzo på midsommar dagen. Så kan vi doka två dagar i sträck! :DDD nåneij men ha skoj två dagar isträck.

2008-06-17 @ 23:22:02
URL: http://nusnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0