Onsdag

Riktigt härlig dag idag även om det både regnade och haglade tidigare idag. Kanske det är just därför dagen varit så härlig, vem vet? När jag kom hem med min scooter var jag iallafall iskall och blöt ända inpå underkläderna. Just för en stund sen hyrde mamma en stuga till oss en vecka i Estland. Jag längtar faktiskt lite fast det bara är Estland och bara familjen, för jag hoppas på vackert väder och då skall jag skriva och fotografera en massa. Och framförallt försöka ta det lugnt, för min sommar ser inte annars ut att bli så lugn. Ikväll (alltså snart) ska jag tävla i 100m häck. Jag är alltid lite nervös inför ett häcklopp, även om det bara är en liten tävling. I häck kan precis vad som helst hända, det är det jag är så skraj för. Hoppas vädret hålls som det är nu, ljust och klart och vitmolnig himmel. Tyvärr är det vackra vädret omgivet av gråa moln åt ungefär alla håll. Men ibland har man väl tur? Förrästen vann jag lillebror i Menolippu igen. 
Hadetbra, Hanso 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0