Tävlingstrött och allmänt trött

 Trött efter ett 100m häck lopp jag blev rätt så nöjd med. Uppvärmningen skedde i ösregn, men somtur regnade det inte då jag sprang själva tävlingen. Tidtagningen fungerade inte, tyvärr, men kom i mål på handtiden 14,7. Vet inte hur jag lyckades hålla humöret uppe under tävlingen egentligen. Antagligen för att mina vänner var allra bäst och för att jag lovat mig själv att göra mitt allra bästa i varenda tävling. Jag ville komma hem och skriva om friidrotten och mina vänner där, hur mycket det betyder för mig, men tyvärr försvann allt. Jag känner mig bara trött. 
 Hanso 

Kommentarer
Postat av: mandi

tack. 14,7 låter ju som en bra tid?

2008-06-12 @ 16:31:41
URL: http://amandabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0