Tuesday-Wednesday-Thursday

http://irc-galleria.net/view.php?nick=HANSO&image_id=84425519

Dethär är vad jag hållit på med idag, nämnligen världens första video made by Hanso. Jag har också fixat till mina fotoalbum och fotoväggen, med bilderna jag framkallade. Igår var jag på massage vilket var sköönt och sedan på en riktigt mysig middag med sportplansvännerna. Efter det for jag till Fanny övernatten, och vi + Lina fotograferade en hel del, vilket slutade i dendär filmen.
Här är några enskilda bilder jag diggar (som ni märker hade vi förrästen hattema).

  


©Fanny, Lina
Jag har haft en great time,
och nu återstår bara träning och packapappaskappsäck innan resa till Göteborg!
Ni visste inte att jag ska dit och tävla på Världsungdomsspelen, jag ska löpa 100m häck och hoppa längd. Efter det tänker jag bestämt shoppa lite, för jag älskar att shoppa i Göteborg (jag vet inte varför). Minns en härlig butik jag hittade till ifjol, den måste jag bestämt hitta till igen! När jag kommer hem igen är det söndag kväll, och då ska jag jubla, kanske av nöjdhet efter tävlingar eller shoppinglycka, men också av glädje för att då får jag äntligen träffa Oskar igen.
Hanso

Kommentarer
Postat av: Ida

ihish tack<3

ÄNTLIGEN E DU HEMMA<3 + vi måst ses !

2008-06-29 @ 22:47:00
URL: http://lamirinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0