studieval.fi

Nu har jag sökt till skolan jag ska fortsätta i efter grundskolan, jag är inte alls nöjd med vad jag söker, för det är absolut opåhittigt. För er som går i min skola, vet ni precis vart jag ska söka, nämligen inte längre än till den ljusbruna skolan på andra sidan munkkila-street. Uschblä, jag är världens tråkigaste, men vad gör man inte för att få sova länge på morgonen? Gymnasium som gymnasium, iallafall.
Har tränat och ätit två brunbergskyssar idag, så det tar ut varann. Till kvällsmat skall jag äta min vanliga naturella joghurt och en massa frukter. Nam.
Nu ska jag se på den nya serien som börjar på MTV3, gossipgirl. Jag har läst böckerna, så jag måste ju kolla hur serien ser ut i tv. Hejsvej, ni vet att ni älskar mig, -Hanso

Kommentarer
Postat av: Meela

Skall med se på Gossip Girl nu, men den har redan varit på tv här ett tag - KANON SERIE! Hoppas du tycker om den :)

2008-03-18 @ 20:00:55
URL: http://mysnys.blogg.se
Postat av: Stana

"ni vet att ni älsakr mig" HAHAHA den va bra :P

2008-03-18 @ 20:01:16
URL: http://peoplealwaystalk.blogg.se
Postat av: Anonym

Tävling i min blogg! Gå in och titta, du har chans att vinna smycken! :)

/ FASHION & CHIC

Postat av: Angelica

Var med och tävla om ett underklädesset på min blogg!=)

2008-03-18 @ 20:26:53
URL: http://anjelique.blogg.se
Postat av: fanny

bra att du har vänner som kommenterar :D

2008-03-20 @ 13:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0