Äppelblom & bisurr



 Försökte verkligen skriva något passande till bilderna med äppelblom, men jag tycker det inte blev något vidare. Det kändes underbart att sitta ute i sol (som äntligen var het) och känna söt doft av äppelblom och höra surret av bin. Orkade inte byta objektivet till det som fotar bättre på avstånd, därför kom jag inte så nära. 
Var med och hade överraskningsfest för Peter som fyllde 40, och det allra bästa sättet att fira födelsedagar är nog överraskningsfester. Det är så roligt att förbereda och få möjligheten att vara skum, och sedan se hur glad födelsedagsbarnet blir. Dessutom åt vi världens godaste sallader, bröd och kakor så nu är jag rund så jag kunde rulla hem från festen. Sportplansgänget är verkligen för härligt.
 Jag kommer inte kunna se min Osse förrän på lördag, och
inte förrän söndag kommer vi att kunna vara med varandra sådär egentligen. Det känns som en evighet tills dess. Väntar verkligen på söndag då det blir susirock och all stafettkarnevalstress är förbi. Då, kommer mitt sommarlov att börja och då ska jag ge min favoritpojkvän en stor varm kram av lättnad och vara lycklig. Hanso♥Osse




Kommentarer
Postat av: ida

oj härrliga bilder ! ++ jja, altså det ska bli så skönt efter dehär veckoslute ;-) + sen e de KISS och sen börjar sommarlove ! ahhhh<3

2008-05-23 @ 09:02:14
URL: http://lamirinda.blogg.se/
Postat av: mandi

oi den där översta e helt UNDERBAR ! påriktigt helt juvli! :DDD tack. Ja ska ännu göra några andra versioner o sen se viken som blir bäst ; )

2008-05-23 @ 09:57:50
URL: http://amandabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0