Den blida solen väcker allt det som varit dött..

Slut på nian, slut på KVS, slut på 9e, slut på ett skolår.
Början på ett sommarlov och något nytt.
Det blev mindre nostalgi än jag tänkte. Egentligen kändes hela dagens avslutningsceremoni lång. Jag väntade bara på att komma hem och få äta jordgubbar och glass. Nu känner jag mig mest mosig (har solat igen) och nöjd. Nöjd, det är det perfekta ordet att beskriva mina känslor. Är nöjd över att ha gått ut nian med ett stipendie i modersmål och nu har jag många fina minnen bakom mig. Mitt betyg var dessutom bättre än jag tänkt mig. Jag är inte glad över att lämna högstadiet för jag har haft det så bra, men egentligen stör det inte så mycket att det är slut heller. Just nu har jag alltså den känslan, vad vet jag hur mycket jag kommer att sakna högstadiet om en tid. Nu börjar iallafall sommarlovet, och det är den största orsaken till min nöjdhet. Vem kan inte låta bli att vara nöjd på sommarlovet?
Det blev ändå många "hejdå" osagda och många kramar okramade. Mina bästa vänner kommer att bli kvar, det tror jag, men personer man såg då och då i skolan och kunde växla några ord med kommer antagligen att försvinna helt och hållet. Det är de små detaljerna och de personerna jag kommer att sakna! Gemenskapen i skolan, den kommer nog inte kunna ersättas. För att inte tala om gemenskapen i klassen.. Slut på det.


Världens bästa tjejer som hållit ihop hela högstadiet <3 ..och kommer att fortsätta hålla ihop fast vi går lite skilda vägar.


Osses kind var väldigt mjuk idag. Rufset bortklippt, men lika söt ändå.

HANSO
(som ska ha det hur roligt som helst ikväll!)


Kommentarer
Postat av: fanny

påriktit ja har panik :D de ser helt hemskt ut.

2008-05-31 @ 12:45:46
URL: http://fannymw.blogg.se/
Postat av: fanny

joo eller int så smart :D beror på hur man ser det.

2008-06-01 @ 21:11:48
URL: http://fannymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0