FÖRSTA MAJ

Okej, jag är så lycklig, vappen var det allra bästa! Jag tänker aldrig mer säga att vappen är en onödig festdag, för igår var jag på världens bästa fest och firade våren. Jag har konstaterat det förr, men kan inte låta bli att göra det igen, mina vänner är de allra underbaraste och roligaste på hela jorden! Kvällen(natten) var fylld av grillad banan med choklad, planteringar av grisar, marsvin och mycket mer. Skratt så det skulle räcka hela livet ut och kärlek så det kokar över. Det är härligt att kunna vara sig själv.


image29
Hanso, Lina och Ida. Varmaste vappenkramarna! ©Fanny?
image28
Kamerablixt är min bästa vän. +Var har Osse tagit vägen? LOVELY<3
image30
Hanso på picnic med Nona, Osse, Mandi, Ida och Räppä 1 maj. Det var otroligt mysigt! ©Nona
♥ En lycklig Hanso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0