hemma igen, och känslorna är..

..blandade såklart.
Kom in genom dörren för några minuter sen, mötte mamma och lillebror i dörren när de var påväg bort. "Hur har du haft det?", frågade mamma, och att klämma in 3 helt sjukt roliga, flummiga, mysiga, härliga dagar i en liten mening blev omöjligt. Jag svarade något i stil med "underbart" och jag tänkte börja gråta rätt ut. Jag känner mig alldeles slut i huvudet och kroppen efter att varit social i 3 dagar non stop + sovit alldeles för lite. Ändå känns det underbart. Jag är bara så lycklig över att ha världens bästa klass, som gett mig så mycket roligt och minnen jag aldrig i livet kommer att glömma, att jag helt enkelt inte står ut med det. Ska jag vara ärlig gråter jag just nu, kanske för att jag är trött, kanske för att jag saknar allt, kanske för att det är skönt att ha det lugnt omkring sig. Jag vet inte, men ikväll ska jag ta det alldeles lugnt och bearbeta alltihop. Jag vet inte vad jag ska säga mer än att lägerskolan var underbar för att jag fick uppleva den med underbara personer. Jag är så lycklig över att jag haft en sån klass som 9e att jag gråter för att jag är rädd för hur det kommer att bli att mista den. Jag har så många bra vänner på klassen, och när vi inte är klassen mer, kommer det att bli mycket annorlundare. Önskar jag kunde hålla kvar alla känslor, alla minnen från lägerskolan, och få leva på dem.
Om du läst dethär, tror du (vet du) att jag är en människa som blir lite överhettad av känslor ibland, men det är jag bara glad för. Känslor ger mig allt, det är bara så. Det är roligt att kunna visa för människor hur mycket de betyder för mig, visa hur mycket de ger mig och försöka få dem att förstå hur betydelsefulla de är för mig. Jag älskar så många människor just nu att jag känner mig full av kärlek.

Här kommer lite bilder tagna med min egen kamera. Tyvärr hatar jag blixtbilder, därför endast dessa dagsbilder. Blixtbilderna är förrästen inte heller så charmiga, för nätter är dålig tidpunkt för att se normal ut på. : (


himlen? jo, inte omöjligt att det var det.

"vi har gruppsex. vill du joina? felix såg dig när du var saminaken"

semiheta efter behandling av häxan hiia-hiia, saiimon är iallafall otroligt fotogenisk : D


suckostön <3 +J4880 visar (stolt) upp sin pokegubbe

Jag tänker iallafall leva på minnen en tid framöver det har jag bestämt.
-Hanso

Kommentarer
Postat av: felix

helt oförglömligt!!! vill tibaka nuuu!!!!!!!!

2008-05-21 @ 18:13:56
Postat av: Ida

ighfs saknarsaknarsaknar<3

2008-05-21 @ 20:16:14
URL: http://lamirnda.blogg.se/
Postat av: fanny

hhaha :D vet int själv heller varför jag har den privat, ska no ta bort de. kufisk->catfish. yeah!

2008-05-22 @ 06:59:20
URL: http://fannymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0