Imorgon KISSkonsert!

Jag kan bara inte fatta att jag ska på KISS konsert imorgon! Min första rock konsert, jag förstår inte att jag ska få se dem live. Det känns overkligt, som om kiss bara existerar sådär någonstans jättelångt borta. Nu visar det sig att de faktist är riktiga människor som jag ska få se imorgon. Hoppas de spelar I just wanna för då ska jag sjunga med så hårt att jag skriker.
Har varit hemma hela dagen och jobbat på ett skolprojekt. Det blev en bok av texter jag skrivit, ända sedan år 1998 och framåt (alltså sedan jag var 6 år gammal). Den blev jättebra men nu har limmet tagit slut så jag måste gå och köpa mer så jag kan göra det allra sista. Ikväll skall jag sedan binda ihop den till något som skall likna en bok (kanske sätter in en bild sedan).
Har surfat runt på olika bloggar idag, och funderat på vad det är för mening med att blogga. Nästan ingen läser min blogg, och jag har inte så mycket intressant att berätta. Ändå vill jag inte sluta. Varför?
Det är iallafall finfint sommarväder ute, jag önskar det är såhär hela veckan, hela månaden, hela sommaren. Man blir på så bra humör av fint väder.
Ikväll ska jag först träna småbarnen, sedan träna själv, sedan bilda ihop boken och tillsist göra en powerpoint till min presentation i onsdag. Kanske jag hinner med lite shopping före kiss konserten, vem vet.
Kram, Hanso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0