Jag är lika grå som dagen

Uschblä det är en äcklig dag idag. Varför är vädret så påverkande? Varför blir jag lika regnig, kall och grå som vädret ute? Värmen har sjunkit med mer än 10grader sen igår, och det känns inuti mig alldeles för mycket. Sprang cooper i skolan. Det var inte toppen det heller. Blåsten var hemsk när jag cyklade hem från skolan idag, jag hatar att cyckla i motvind! Varför är det alltid motvind när man cyklar? Dagens höjdpunkt var när jag kom hem från skolan, fick äta mina kex som skapar beroende och spela playstation med lillebror. Det kändes som peace on earth. Skall äta en tomatsoppa som doftar gott med vitt bröd till, det kommer också bli bra. Snart ska jag iväg till träningarna utomhus, i det äckliga vädret, och gissa vem som kommer att känna sig olycklig just i den stunden hon går utanför dörren? -Hanso

Update 20:52
Har just kommit hem från sportplanen och mina händer är som istappar. Träningen blev ingen succe, det kändes överhuvudtaget onödigt att träna då det blåste som i en storm och temperaturen låg under 10grader. Men jag måste skriva ett litet tillägg, för jag ville bara skriva att mina träningskompisar är de allra bästa som får träningen att bli rolig hur dåligt väder det än är. Det finns alltid plats för skratt, och jag känner mig så avslappnad och hemma på sportplanen. Efter några stora gruppkramar och stora skratt, kändes träningen inte som döden ändå. Kompisar är det bästa. -Hanso

Kommentarer
Postat av: noonisen

härrlit att nån orkar skriva sådär långt! plus att de e mega trevlit att läsa, spec när ja fick en så bra komentar ;) tack.
Javet de e typ sdär först springer man runt i bikini, sen nästa dag måst man ta fram vinterjackan;( bläblä
Sussi va int alls arg på mei mera idag hon kom o tala ti mej där om att hon ser fram emot mitt projekt i moddan på onsdag o att de ska bli intresant (TÄNK ATT HON SA SÅ?!)
ja men i varjefall så måst ja ju göra de bra om hon förväntar sig någo :D o hon va helt glad o hade typ glömt de att ja vägra torka nygäs vattenballong!!

2008-05-05 @ 17:47:14
URL: http://antoniawilhelmine.blogg.se
Postat av: mandi

hahshshhas tack ;)

2008-05-06 @ 09:14:33
URL: http://amandabieber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0