Jag tänkte på kärlek igår kväll

Kanske vägen var backigare häråt
mer hisnande nerförsbackar
och fartfyllda uppåtsvingar.
Ändå går vi inte att knäckas
i uppförsbackarna
känns allt som stegrande musik.
Väl uppe på toppen
en explosion av rytmer i hjärtat
som pumpar igång mig som inget annat.
Varje liten detalj
får mig att jubla, njuta, lysa upp
då vi befinner oss högre än Himalaya.
I de djupaste groparna
minns vi fortfarande
hur högt upp vi kan nå med bara varandra.
Jag minns den härliga blåsten på toppen
i de branta backarna uppåt,
det är förälskelse.
©Hanso


pssss...

HARRYPOTTER2ANPÅPPLEIKKAROXX2!!1♥


Kommentarer
Postat av: mandi

denhär designen är jättefin, sådär FRESH!

Faktiskt, faktiskt fin dikt. Bara du kan skriva på dethär sättet ♥

2008-05-13 @ 17:26:31
URL: http://amandabieber.blogg.se/
Postat av: linn

Hej, läste nyss små delar av din blogg och den såg faktiskt riktigt bra ut. Och kanske läser den många fler gånger, men du får gärna ta kontakt med mig på [email protected]



puss

2008-05-13 @ 18:22:26
URL: http://lindeliee.blogg.se/
Postat av: Katarina

Du skriver fint och superfin ny header!

2008-05-13 @ 19:35:41
Postat av: mandi

TACK! Det är bra det. Jag försöker alltid hitta på något bra, men det är svårt det blir o tiltta allti på detdär bra/fint/underbart när det borde finnas så mycket säga (: kram

2008-05-14 @ 15:44:31
URL: http://amandabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0