More than words, is all I ever needed you to show

image36

©Mikael Y

Länge sedan jag stod på en scen med en mikrofon i handen redo för att sjunga. Länge sedan jag var så nervös att det verkligen kändes som fjärilar i magen. Länge sedan jag önskade att jag skulle försvinna under jordens yta, på samma gång som jag njöt. Länge sedan jag hade så många ögon på mig, som förväntade sig något av mig, som bedömde varje litet steg jag tog. Det var underbart!
Sjöng alltså More than Words med Fanny (vänster) och Lina (höger) på vårkonserten i skolan. Efteråt känner jag mig nästan stolt, även om jag fortfarande är osäker över om jag borde vara nöjd eller inte. Jag är helt enkelt så stolt över att jag vågade stå där uppe och sjunga ut.
Nu har jag en verklig sommarfiilis, syrenen doftar redan! Hade en härlig fredag med Osse.
-Hansooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

just dendär fillisen hadde ja också ! menl ite de va nolot när mamma filma, och sen titta ja på det :_-_Dd ja kändem ig liite dum !

2008-05-11 @ 10:52:49
Postat av: mandi

oi vitsi ja missa det, jag sku så ha villa höra. Ni sjöng så bra på Idas fest. nää ja ha int. Ja ha bara ändra autonivåer så att allt blev luite mörkare o sen färgen förstås. Men jag ha int laga någå extra på himlen :Dtacktack

2008-05-11 @ 11:19:47
URL: http://amandabieber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0