Paradispicnic

Har spenderat hela dagen med världens härligaste Oskar. Picnic på en äng i en strålande sol, kan det bli bättre? Antagligen inte. Under dagens lopp har jag kommit fram till att Oskar är mitt paradis. Jag har skrattat så jag fått ont i magen. Dagens djupaste fundering: Hur kan världens vackraste människa göra sig till världens fulaste i en handvändning?

image32

(Min fot som är överst är fortfarande svullen sedan senaste vrickning därför ser den enorm ut.)
Idag kväll gjorde födelsedagsprinsessan Antonia mig väldigt glad då hon lade märke till att jag blivit brunare! Det är alldeles sant, att under picnicen var det över 20°C och jag har fått sommarens första solbränna! Jag är stolt.
Oskar gav ett löfte om en nudelfest till Antonia och mig. Det får inte glömmas.
♥ Hanso

Kommentarer
Postat av: noonisen

hahah:D:D
nudelfest

2008-05-03 @ 22:50:07
Postat av: Anonym

myspys bild :) någå mini kivoga kanske vita shorts ;)

2008-05-06 @ 20:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0