Regn är egentligen inte fel.



 Egentligen störde inte ösregnet så mycket när vi försökte få upp värmen till stafettävlingar. Egentligen störde det inte att det inte fanns så mycket regnskydd heller. Knäppt, men jag påverkades nästan inte alls av det. Mitt lag sprang en supertid på 4x100m, är verkligen nöjd över det. När jag kom hem var det som det allra varmaste och mysigaste när Osse var med. Det var antagligen extra skönt att komma hem just för att man sprungit omkring i regn i flera timmar. Förrästen börjar jag bli rätt så duktig på att starta Osses mopo.
Himlen var rätt så vacker ikväll. ♥Hanso


Kommentarer
Postat av: nusse

Tuuusen tack hanso lilla. ja ha pröva mei fram ganska mycke nu den senaste tiden, de e skit svårt! mn de går ;DDD hihii ja skrev de där i hälsolära projeket också och de e så SANT som de kan bli ♥ ja e så glad att ja har träffa er alla ja vill bara gråta av glädje när ja tänker på de! Jaa de måst vi göra de kan vi göra i moron i skolan ;)) o vi måst ta massor massor me härliga bilder! en storstor Kram till min vän ♥ ses i moron ha de gött.

2008-05-15 @ 22:01:50
URL: http://nusnus.blogg.se/
Postat av: nusse

p.s du har också laga din blogg helt megamega fiin! du måst lära mej lite trix sen nångång ;))

2008-05-15 @ 22:02:59
Postat av: Anonym

OJ HERREGUD SÅ FIN DESIGN DSU HAR<33

2008-05-16 @ 18:35:21
Postat av: Ida

OJ HERREGUD SÅ FIN DESIGN DSU HAR<33

2008-05-16 @ 18:35:46
URL: http://lamirinda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0