Torsdag

En riktigt bra dag, fortfarande lika hes, men stämningen priima ändå. Blev tvungen att spela fotboll i en match niorna mot lärarna vilket jag inte alls var berädd på, så jag hade inga saker med mig. Fick låna shorts och (för stora) tossor. Det var ändå helt okej, för solen lyste så hett att jag passade på att sola mina ben. Sportigt.
Efter det körde jag med min egen lilla brumbrum hem till Osse och vi åt glass naminam och var ute i skogen och lekte naturbarn. Osse är min bästa vän!
Det är bara en enda liten skoldag kvar, vilket består av avskedsmiddag. Sedan kommer avslutningen och efter det ett härligthärligt sommarlov.



Jag solade med Nusse i världens härligaste skjorta från indiska (innan jag fick veta att jag skulle spela fotboll).
Hanso

Kommentarer
Postat av: mandi

Helt härliga bilder! De är så somriga och fina. Du är så fin i dina nya kläder (;

2008-05-30 @ 15:21:49
URL: http://amandabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0