Vilken härlig dag, tack gode gud för vädret

 När jag vaknade idag visste jag att det skulle bli en bra dag. När jag tittade ut genom fönstret visste jag att dagen skulle spenderas ute. Jag tänker vara ute precis hela dagen! Hittils har jag ätit morgonmål i solen och planterat lökar. Här nere har jag fotograferat förra årets lökar som nu är vackra och blå.  Jag har på mig shorts och topp, det är sommarsommarsommar nu. Hoppas ni är lika lyckliga som jag, för det känns som en underbar dag idag.


image34


"Vilken härlig dag, tack gode gud för vädret
Vilken härlig dag, jag lever den för dig
Vilken härlig dag, och allt blir bara bättre
Ju mer jag ser, av allting du ger till mig"

HANSO

Kommentarer
Postat av: noonisen

Jo ja e 100% nöjd me min födelsedag!
Joo de e vi på samma bild nog :)
varje gång de e bra väder ska man sjunga vilken härlig dag, så tänker af jag göra!

2008-05-04 @ 21:45:38
URL: http://antoniawilhelmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0