Morrhår gör mig så glad

Visst kan de vara otroligt otroligt fina?
Men varför heter morrhår morrhår egentligen? Är det så att alla djur som morrar har morrhår? Det stämmer inte vad jag vet. För min kanin morrar inte så hemskt ofta och inte heller mina katter. Men kanske de morrar så tyst att det inte hörs.



Naturen är nog det allra bästa för människan. Det är bara för att vi blivit så bortskämda av all fin natur och alla fina människor och djur som vi börjar bry oss mer om oss själva och materiella saker. Inget är heller lika bra för hälsan som att vara utomhus i naturen och inget känns lika skönt som när man har tränat ute och har riktigt röda kinder. Jag blir arg på mig själv och jag blir arg på alla andra för att vi förstör så mycket. Jo jag vet att jorden förändras av sig själv, men vi människor är bara så dumma som hjälper till med det. Har nyss avklarat en kurs i biologi, och tänk så mycket som har ändrats hitochdit och snart är männskorna lite sådär som dinosaurierna, vi dör ut för det händer någonting, och någon annan tar över efter oss. Det känns inte så vackert att tänka på det. Tänk om jorden i framtiden är heltochhållet täckt av vatten och här bor enorma fiskar med stora äckliga gälar som simmar omkring. Burr.

Puss, puss. Hanso 


Kommentarer
Postat av: Katarina

tack! :)

Okej, men kjolen är superkiva iallafall :p och jaa, vi hade såndänt störande strömavbrott, av och på av och på hela tiden, de e d värsta :D

2008-11-19 @ 16:11:08
URL: http://pleur.blogg.se/
Postat av: fio

jep + sköna ;))) morrhår e söta

2008-11-19 @ 16:51:20
Postat av: Ida♥Sönkkö

ALLA SOM HAR MORRHÅR MORRAR !!!!

mmmmmrr

våra kaniner, kissona.. marsuna JEP

2008-11-19 @ 21:23:02
URL: http://lamirinda.blogg.se/
Postat av: Ida♥Sönkkö

katter kan morra, morrhår

marsun morrar då de känner sig hotade, morrhår

kaniner morrar definitivt :D:D:DDDDd

2008-11-20 @ 16:52:57
URL: http://lamirinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0